wtorek, 6 kwietnia 2010

.........................



April Shot by Kimla Designs



LIttle Garden by After Five Designs


w jakiś bardzo pokręcony sposób doszłam w końcu do ładu i składu z samą sobą, łatwo nie jest nigdy.
najwyraźniej wiosna tak na mnie działa, jak budzik jakiś. w każdym bądź razie obudziłam się już na dobre, chociaż siły nadal rozkładam z rozsądkiem ;) moje podwórko, moje zabawki....
no i zamiast się uczyć do kolejnego egzaminu, znów coś kombinuję na boku. ot, na przykład wycieczka do biblioteki, albo coś innego :)do kompletu stara płyta z udziałem pana B., co zawładnęło moim sercem do reszty ;)

2 komentarze:

etrala pisze...

Pięknie, cudnie, no światełko wymiata w pierwszej ;) a druga taka spokojna z tymi zwiędniętymi stokrotkami i slimakiem...przystań ciszy, bosko, cieszę się, ze w końcu doszłaś do siebie !!!

Brydka pisze...

Kochana, Bosko Jak zawsze, magia :D