czwartek, 20 sierpnia 2009

Precious Autumn







tak na prawdę, to chyba przez to, ze jesień jest głęboko zakorzeniona w mojej naturze i jest moją ukochana porą roku. uwielbiam zapach lasu, grzybów, widok wrzosowiska i mgły, Bieszczady i to bogactwo kolorów. budzi się we mnie instynkt łowcy, no ale nie o tym tu ;)
i uwielbiam zestawy, które można tak poczuć jak ten, dla tego aż trzy prace, co mi się nie zdarza ;) tym razem za sprawą Mystique Designs i Mimilou mogę na nowo odkrywać skarby jesieni.....

2 komentarze:

Klara pisze...

powiem tak....zatkało mnie ...najpierw kawa,która przeszyła mnie na wylot ..teraz to ...Ech kobieto PIĘKNE Nooooo:*

Brydka pisze...

Malina, spokojnie, wena u Ciebie to wiesz, dziwna sprawa, bo mówisz, że nie masz, a potem trzaskasz, więc ja się przyzwyczaiłam, ale jednak wiem rozumiem, teraz Matek na szyji :D Zdrówka dla niego:)