niedziela, 28 czerwca 2009

jest cudnie!!!!!!

dziś bez scrapów, za to mogę się czymś pochwalić ;)
najpierw tym, że siedzę sobie z obandażowaną nogą i mam nadzieję, że nie wyląduję w gipsie. takie to skutki biegania w japonkach po placu zabaw za synem....
kolejne rewelacje są bardziej kolorowe i właściwie bardziej w temacie scrapów ;)
po pierwsze: praca z poprzedniego posta została wyróżniona na Gallery Standoust. w konsekwencji zostałam zaproszona w gościnę do CT Hollie z Holliewood Studios!!!! dla mnie to był na prawdę duuuuże zaskoczenie. jestem pod ogromnym wrażeniem jej zestawów, które są już w moim kompie ;)
a po drugie ;) jestem w CT u Maelii!!! bardzo się cieszę z tego powodu, bo uwielbiam jej zestawy i już nie mogę się doczekać tej współpracy ;)
weekend był jak widać bardzo intensywny, nawet jagody zbieraliśmy ;) no i gdyby nie ta noga, było by cudownie ;)

2 komentarze:

Klara pisze...

Mówiłam ,mówiłam... mówiłam ..Ty mnie słuchaj to będzie cuuudnie Buziaki kochana :*

etrala pisze...

duże WOOOOW !!
Malina gratulacje wielkie !!
Nie tylko GS, ale i tych zaproszeń, za niedługo sie będziesz od nich odganiac jak krowa od much :D
talent niewątpliwie i masz i cudnie go wykorzystujesz !!!
a ta praca z okularami...brak mi słów !