wtorek, 12 maja 2009

Glorious Spring.....





ano, kolejny raz dziewczyny z Mystique ;)
ich nowy zestaw nosi nazwę: Glorious Spring i dostępny jest od dziś na SBG.
świetnie się z nim pracuje.
efekty powyżej.
dzięki annyes załapałam się nawet na GSO na DST dziś z pierwszą pracą, choć nie powiem, było z nią pod górkę trochę, bo przed samym końcem mój szop zaśpiewał, że plik psd jest uszkodzony, i z e w takiej sytuacji rzeczony szop gadać ze mną nie chce.... było mało kulturalnie, ale szkoda mi było pracy, więc odtwarzałam plik od nowa..... tyle tego ;)
miłej zabawy ;)

2 komentarze:

Klara pisze...

tak jak Ci powiedziałam CUDNOŚCI ooo:)i jak takie rzeczy z weną na pół gwizdka to co się będzie działo jak się "zwenujesz" gdzieś tam w górach (przez duże G )

Pieguska pisze...

Twoja wiosna jest urocza, że się powtórzę:)