środa, 20 maja 2009

evening in the fairyland




kiedy kilka dni temu otworzyłam plik z zestawem zaniemówiłam. takiego czegoś się nie spodziewałam, bo trafił mi się zestaw marzenie ;) wiadomo, o gustach się nie dyskutuje, ale w tym wypadku poczułam się jak ryba w wodzie ;)
zestaw wyprodukowany przez Mystique nosi nazwę: When Fairies Sing można od dziś nabyć na SBG

no i dla mojej własnej przyjemności: praca z tego zestawu została wyróżniona GSO na DST ;)

dopisane 21.05
niestety z pewnych przyczyn zestaw zniknął ze sklepu, jednak twórczyni zapowiedziała, że wróci już wkrótce....

3 komentarze:

Magda_lena pisze...

O kuraczaczki, wooooow!!!
Faktycznie zestaw dla Ciebie :D
Ale powiem Ci, ze Ty z kazdego potrafisz takie bajkowe cudo stworzyc... :)
Buziak :*

etrala pisze...

Ale działasz, kobieto !! Co jedna praca to piekniejsza !

Klara pisze...

ech ....magia ,Kochana... Magia ...