środa, 25 marca 2009

się kręci.....

sytuacja z lekka nerwowa, dzieje się znów dużo za dużo, i ciężko mi się jakoś ogarnąć.
na rozbiegane myśli najlepsze jakieś sensowne zajęcie.
oprócz tego piękną mamy zimę tej wiosny ;)
z na prawdę miłych dla mnie wiadomości, to to, że przygarnęła mnie pod swoje skrzydła Em-ka.
i o dziwo jakoś z marszu zupełnie zostałam zaproszona przez Cali do jej CT, więc wieczorami ręce pełne roboty. dni odpadają ze względu na szalejącego syna i jakieś dziwne zalatanie...
do tego wczoraj zmieniłam barwę na zielono i na DSPL zapraszam teraz do zabawy w wyzwaniu foto ;)
a co na tapecie???

Easter morning od Em-ka Designs;)




i najnowszy Mystique Design - Cuddlies:




a Sroka niech mi prześle zdjecie ;)

1 komentarz:

Pieguska pisze...

Heh, no serdeczne gratulacje:):):). Ciesze sie ogromnie;). A prace, Ty już wiesz, co o tym mysle:):):)